all i need

söndag. idag inte helt utan ångest för imorgon måste jag jobba. ingen ledig dag denna veckan alltså. iofs ger det pengar och pengar behöver jag. augusti kommer bli en lång månad för just nu räknar jag dagarna tills jag får åka iväg. 

sitter och kollar in www.visitoslo.com och bara längtar! ska bli så otroligt skönt. 

och jag har haft en så otroligt fin helg med fint väder och massa balkonghäng! i fredags hos tessa med lite öl och yatzy och igår hos jenny och pirre med vattenpipa och massa annat gott. gick senare iväg till invit och bishops där jag fick mig en efterlängtad banana bread beer!


         


idag vaknade jag alldeles för tidigt för mitt eget bästa, men jag tänker att det bara är bra för då somnar jag tidigt ikväll. (ja den som lever får se, eller nåt) 

och min mobil har gått sönder så bli inte arg för att jag förmodligen kommer fråga vem det är när du skickar sms.
den borde vara åter om en vecka eller två.

dagens titel kommer från en låt som jag kommit att älska. den går på repeat här hemma nu. tack för tipset!

i'm the next act
waiting in the wings
i'm an animal
trapped in your hot car
i am all the days
that you choose to ignore

you are all I need
you're all I need
i'm in the middle of your picture
lying in the leaves

i am a moth
who just wants to share your light
i'm just an insect trying
to get out of the night
i am still with you
because there are no others

you are all I need
you're all I need

Kommentarer
Postat av: a n n k e

bare hyggelig... klem fra knäppis

2008-07-28 @ 22:19:29
Postat av: Emma

Blogga lite oftare kvinna!

2008-07-31 @ 18:24:22
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0