d.a.n.c.e

idag har det varit en helt ok dag på jobbet. lite dåligt med folk och klirr i kassan men det har varit rätt roligt ändå.
är dock grymt less på alla semestermänniskor som liksom bara måste trycka in i en att de är lediga. men ha! de ska nog få igen i aug när jag är ledig! 

hade en rätt märklig dröm inatt och jag vaknade mitt i den och fick först lite panik och sen skrattade jag bara.
eftersom personen jag drömde om verkligen har humor så måste jag ju visa bilden jag fick :



sen kom mina hörlurar. är lite besviken men men... för det priset får man väl inte ha för höga krav liksom...




snart kommer mamman och vi ska göra lite ärenden. kanske blir det lite longboard senare. om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0