....

tisdag igen. en grå-ish sådan.
jag hade hoppats på sol idag. men ja, det kan ju ändra sig. och då kommer jag svettas ihjäl.

igår hängde jag med mina älsklingar och spelade buzz och skipbo. det var länge sedan.
sen åkte jag in till stan och klippte mig lite. eller, rätt mycket faktiskt.
är riktigt nöjd. alltid lite nervöst när man går till någon ny, men det blev riktigt bra. precis som jag ville.


syns inte så jättebra men lite i af.

nu är det 15 arbetsdagar kvar tills jag får åka iväg på min semester. och jag längtar nu. känner att jag behöver komma bort lite. bara andas lite oslo-luft och åka lite tunnelbana i stockholm. det ska bli fint det. 

men nu dags att fixa lite och sen dra på jobb!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Fia

Finfint! Vem klippte?

2008-07-22 @ 13:12:22
URL: http://mejas.nu
Postat av: jennie

Fiiiint! Jag kollade på kortet på dig och mig från när du var här och kollade fotboll, ha ha vad det är roligt! Puss puss

2008-07-23 @ 21:22:05
Postat av: saran

nn ny? jag trodde att lisa var the one and only?

2008-07-23 @ 23:33:42
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: chukka

jennie: ja haha... oj vad snygga vi var där.... vi måste ses snaaaart! puss!



2008-07-24 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0