humming one of your songs

idag är det söndag. en rätt seg söndag om jag får säga det själv. igår var det nämligen emilys 35-årsdag och den firades med pompa och ståt ute på deras gård. de hade ställt upp ett partytält med soffor, fåtöljer och bord. som ett vardagsrum. helt underbart trevligt var det. länge sedan jag skrattade så mycket. vid ettiden blev jag lite väl trött och seg så jag tog en limo och åkte hem!

idag har jag mest bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt. behöver såna dagar ibland också. men nu tror jag att jag ska försöka ta mig in till stan snart och träffa paulina. 

idag är det även a:s födelsedag. grattis där borta. nu är vi lika gamla och nu exakt en månad tills jag kommer, woho!
längtar så sjukt mycket till min semester! 


imorgon ska jag klippa mig. har hittat en frisyr jag tror jag gillar. men jag får se vad det blir av den saken. lite nervös är jag allt. men det blir nog bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0