keep your head

har haft en grymt bra helg.

var egentligen bjuden på två 30-årsfester men jag gick inte på någon av dom. har lite dåligt samvete. men jag hade ju faktiskt lovat att ha fest för tjejerna i fredags och då blev det så. i lördags kände jag inte för att gå på någon fest alls så jag åkte till lillebror och åt god mat i form av sur fisk. mumma!

igår pratade jag med sandra och jag har till 99% bestämt mig för att även åka till oslo en sväng när jag ändå åker ner till sthlm i aug. känns som ett klokt beslut. har inte träffat henne på säkert fyra år och så vill jag ju så klart träffa a också. 

idag åkte tessa och barnen till någon stuga i långtbortistan och det känns verkligen jättetrist. vem ska jag nu hänga med?
jaja, jag överlever nog. fast det känns ensamt redan..

fixade till min diamant som blev infekterad någon gång i våras. den blev riktigt bra.



eftersom min kära arbetskompis p hela tiden har sagt att min diamant ser ut som ett plommon var jag ju tvungen att göra ett riktigt plommon.



jag är sjukt nöjd med båda! tack R!

nu ska jag snart sova lite och bara hålla tummarna för att morgondagen blir bättre än lördagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0