ouff!

jag har för första gången i mitt liv spenderat natten på sjukhus. eller ja, det var ju inte riktigt sant, för jag har ju praktiskt taget bott på sjukhus två månader när jag jobbade i sthlm men då var det ju inte jag som var sjuk. men nu var det jag och det var inte det roligaste precis.

men det var bra människor som jobbade där. på avdelningen åtminstone. på akuten fick jag ligga och försöka hålla mig vaken i tre timmar på den mest osköna brits som finns (tror jag) och till slut kom en läkare in och sa att jag måste spendera natten. då höll jag på att bryta ihop. jag ville ju heeem. frågade om jag kanske fick åka hem och sova och komma tillbaka på morgonen men det gick inte för sig. så till slut kom två jättegulliga sköterskor och körde mig till avdelningen. där låg det tre andra med magbesvär och vi snackade en del jag och kvinnan som låg bredvid mig. hon var trevlig. lugnade mig och skrattade gott. hon gjorde min natt/dag!

nu är jag äntligen hemma med medicin som jag vet inte direkt hjälper men bättre än inget.

och när jag slog på mobilen idag fick jag den här:



jag är grymt rörd! :)


imorgon ska jag boka biljetterna.. iiiih vad jag längtar nu!





Kommentarer
Postat av: sussi

Men fy, är det bättre nu då? Är det magen alltså som spökar igen??

2008-07-14 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0