godspeed into the future

istället för jennie och viggo-besök åkte jag ut till min syster och firade mosters prinsessa som fyllde tio förra veckan.
jättemysigt. sen åkte jag och mamman och handlade och pep vidare hem till mig. 

har spenderat hela kvällen med att titta på my name is earl. haha, roligare får man leta efter! har till och med lite svårt att slita mig nu, trots att jag ju vet att jag kan se ännu mer imorgon. fattar inte hur jag kunde rata serien då den kom. den är ju helt fantastisk!

idag fick jag en guldstjärna av s. det var fint! för jag tror att hon har rätt. 

och på onsdag eller torsdag kommer m. längtar som en tok! och sen kanske s kommer också. kommer bli ännu en underbar vecka. det känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0