måndag

ouff! är verkligen inte motiverad idag. sov alldeles för länge och har sedan försökt komma igång med städningen. har väl gått sådär. är i af klar med vardagsrummet, badrummet och sovrummet. bara köket kvar. det värsta. för jag hatar att diska. visst, jag har diskmaskin men det hjälper ju föga när man har massa skit som måste handdiskas. 

solen skiner där ute och jag är så otroligt sugen på att gå ut. men jag ska inte. jag ska hålla mig inne och försöka fixa det sista här nu innan jag kan ta mig ut. kanske en kaffe i solen med fingrannen sen när hon kommer hem från jobbet. (om det är någon sol kvar vill säga)

rösten har börjat komma tillbaka lite nu och det känns skönt. 

och grattis! hoppas du får en fin dag :)





Kommentarer
Postat av: C

Dagen blev alldeles super duper! Tack för dina gratulationer!

2008-06-03 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0