no title

jag har haft så grymma dagar att det inte ens går att försöka förklara.. men en liten sammanfattning kan jag nog åstadkomma.

i onsdags var jag mycket nervös. mobilen pep och för varje sms visste jag att hon närmade sig luleå. en liten stund innan min lunch var slut anlände hon och det var grymt att ses igen. verkligen. jag jobbade på fram till sex och sen åkte vi hem till mig och ölade lite med teresa, micke, pirre och lisa. riktigt nice. 

                     


lite segt att kliva upp på morgonen efter, men det gick bra. vi blev rätt snopna över att vi inte stängde fyra i torsdags (det var ju dag före röd dag) och det kändes verkligen surt att jobba de där två sista timmarna. typ inget folk och minuterna segade sig fram! till slut fick vi stänga butiken och jag och k åkte ut till mamman och pappan för att hämta bilen och mina fina presenter! här är en av dem :



jag är sjukt nöjd!

vi åkte hem och där blev det ännu en liten fest ute på gården. (jag älskar verkligen mitt liv just nu) och då kom pirre, jenny, helena, kristoffer, roffe, emily och fia. helt sjukt galet roligt var det!

         emily, vi älskar dig!            


      


sen blev det fredag och då var jag leeeedig! helt underbart skönt var det! tog en lååång sovmorgon och sen åkte vi iväg och handlade inför lördagen. skulle visa kyrkbyn för k men det blev inte mycket av det pga massa vägarbete som förstörde. men det var fint ändå. 

lördagen innebar jobb igen. mycket folk och dagen gick rätt fort ändå. tutade hem i mammas bil strax efter fyra och började fixa inför kvällen. vi var rätt många som grillade och skålade. pirre, jag, karin, johan, therese, thereses syster, paula, peter, eva och micke och tessa så klart! en helt fantastisk kväll som slutade hemma i mitt vardagsrum med singstar och buzz. magnus, stephan och ida kom också förbi en sväng och vi kubbade lite! 

                     


och nu då? ja.. det bubblar i kroppen och det känns som en skön känsla. men vad som sker från nu.. det får tiden utvisa.

men jag kan säga såhär, att det är sjukt tomt här i min lägenhet just nu. suck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0