sand in my eye

 

halo, halo
above your head today
feels like sand in my eye

måndag morgon. trött. sliten. men ändå rätt utvilad. somnade om flera gånger då jag kände att nej, det här var inget bra tillfälle att vakna. det här var ingen bra dröm att vakna till. och nu sitter jag här. fruktansvärt rörigt här och ja, vi får väl se om jennie och viggo kommer förbi på en kopp kaffe senare. hoppas det. måste bara sätta igång med städningen nu. och äta lite frukost. 

kanske får jag besök onsdag-torsdag, vore grymt skoj. var så länge sen vi sågs. bara vi. åh. det vore verkligen grymt om det gick att ordna. det sura är ju att jag jobbar hela dagarna. men det kanske går ändå. hoppas! ska hålla mina tummar. för jag behöver en m just nu. 

nu frukost. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0