set fire to the third bar

ouff vad dålig jag är på att uppdatera!

har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist.

spanien vann em och idag har jag varit ledig. ja, jag var ju ledig igår också men då var det ju söndag och butiken är ändå stängd då. hade en grymt fin dag igår. tog cykeln till stan för att senare ta mig till fia och per. shoppade lite presenter till pappan och lillprinsen. tog bussen till sunderbyn och spenderade hela dagen där. meja badade och vi blåste såpbubblor. efter allt lekande blev både jag och meja lite trötta så vi la oss i soffan för att titta på lite lotta på bråkmakargatan. men sen kom hennes mormor och morfar så då var det bara upp och hoppa. vi åt grymt god mat och när efterrätten tillagades cyklade jag på lånad cykel till syster där vi firade lillprinsen som idag fyller åtta!

idag har jag inte gjort många knop. åkte in till stan med bussen och hängde lite med meja fia och hennes mamma och sen mötte jag upp chris och sen drog vi hem till mig. 

hela eftermiddagen har jag spenderat med earl. darnell is my man. på riktigt!



nu blir det pod-rollon och sen sova!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0