skit-tisdag

idag är det inte roligt att vara jag. tog en hel evighet att somna igår och jag vaknade allt annat än utvilad. klev upp och fixade mig och sen började det flimra för ögonen och halva synfältet försvann. suck. migrän. slängde i mig lite piller och la mig ner på sängen och ringde p och förklarade att jag nog blir lite sen för jag ser ingenting. det gick ju bra och till slut kunde jag hoppa på cykeln och pipa iväg till jobbet. trodde att medicinen skulle hjälpa men det var nog bara önsketänkande. p skickade hem mig vid halvtolv och nu sitter jag här. fast jag inte borde. jag borde sova. vila bort huvudvärken men jag ska.. sen. först slänga i mig lite lunch.

hann i af sälja en longboard till a i umeå innan jag blev utkastad :) 

måste hinna städa och fixa det sista innan k kommer imorgon också.

och det är hur sjukt fint väder som helst! suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0