sunny sunday!

oj vad dagarna springer mig förbi när jag bara jobbar, äter och sover. men jag trivs rätt bra med det!

förutom att jag håller på att gå sönder av pollenallergin så är det grymt med sommar! (vår här då kanske eftersom isen just gått)

i fredags var jag helt sänkt när jag kom hem från jobbet. åt grillade hamburgare hos tessa och micke och sen gick jag hem och däckade framför teven. igår, lördag, segade jag mig motvilligt till jobbet. kunde knappt andas och näsan bara rann. men det gick rätt bra ändå. sen cyklade jag och tessa hem och snabbfixade mig inför fest på kallkällan. hade en grymt trevlig kväll men min nackvärk vittnar om diverse headbangningar på dansgolvet. eh, hur smart är det liksom? oh well sånt som händer.

idag har jag kollat sex episoder av lost och suttit ute i solen i tre timmar med tessa och micke. käkade pizza i solen och drack lite kaffe också. så otroligt mysigt. älskar verkligen mitt liv när jag har så fina människor runtomkring mig..
jag tror och hoppas att det inte var sista gången vi hade en sån grym dag som idag. och mitt i allt när vi sitter där säger micke att tessa måste ta bort hans hår på skallen. och du mitt säger hon. så vips så försvann de in i lägenheten och ut kom tessa med 3 mm hår på huvudet och hon är så sjukt snygg! blev nästan lite sugen faktiskt.
om 10 kg kanske haha.

imorgon är jag som vanligt ledig och då m å s t e jag städa! det ser verkligen hemskt ut här! usch!

och på onsdag kommer k och det ska bli så roligt!







Kommentarer
Postat av: sussi

hej! Såg dig allt i tidningen :) Skoj, du förgyllde lunchen med ditt smile.
kram

2008-06-01 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0