hardwear is the shit!

åh, vad jag är lyckligt lottad!

igår jobbade jag min första dag på mitt nya jobb. finns det en bättre känsla än att vakna och verkligen längta till jobbet? nej jag tror inte det. jag var verkligen toknervös men det känns som att det gick bra ändå. de är så gulliga och jag råkade hitta mig ett par nya skor och ett par nya hörlurar för mina vita till min iPod börjar ha sett sina bästa dagar nu.

skorna kan man se här : image133 (grymt liten bild, men det var den enda jag hittade)

kan bara säga såhär, jag kommer INTE ha mycket pengar kvar den här månaden. hehe.

idag har jag promenerat till syster för att mysa med barnen hela dagen. grymt trevligt var det och jag har med a's hjälp blivit en hejare på att steka plättar! tack, mosters prinsessa!

nu ska jag krypa upp i fåtöljen och kolla en romcom jag lånade av fia igår.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Vad för Romcom?
Jag kikar förbi imorron o ser efter om du gör nån nytta:P

2008-03-04 @ 23:21:58
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0