inte riktigt min dag idag.

nog är det väl ändå hemskt att man aldrig ska få vara glad!

jag som har längtat och längtat efter att få börja jobba och så blir man bara sjukare och sjukare istället för att bli frisk. det där kan jang är ju bara skit! inatt hade jag hjärtklappning och magkramp så jag har väl kanske sovit ungefär 2 timmar effektiv tid. men snart kommer sötmoster med medicin och citron. då kanske det blir ordning på torpet. känns bara så grymt surt att bli sjuk nu när jag äntligen fått ett riktigt jobb. blir gråtfärdig bara jag tänker på det. och så mamma och pappa som hänger i brasilien. och lisa och tomas som åker till florida om två dagar. ja, man får faktiskt tycka synd om sig själv. ibland. och just är det faktiskt jättesynd om mig. så det så!

och den där konserten jag skulle på ikväll, ja den är ju bara att glömma den också!

det är verkligen jätteroligt att vara jag idag.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hörrö Bäbis. Krya på dig nu. Du kommer snart stå på benen smulan. Jag finns ju kvar?;)

2008-03-01 @ 12:04:15
Postat av: Kristina

men skit då! Se till att bli frisk nu!

2008-03-01 @ 21:51:43
URL: http://nyttkramkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0