post umeåweekend

kände att det inte riktigt var dags för sömn än. även om jag är fruktansvärt trött och ögonen nästan går i kors här så känns det ändå som att jag måste skriva av mig lite.

i fredagskväll möttes jag upp av en trött liten tös vid bussen och det var mycket nervöst. men åh, så trevligt att få en kram. vi åkte hem och somnade nästan omedelbums. eftersom k jobbade åkte jag in till stan på lördagen och träffade moa, sara och lillebror. det var riktigt nice. åkte sedan tillbaka till lägenheten för att vila lite. eftersom mina kostvanor denna veckan varit sisådär mådde jag riktigt dåligt och somnade nästan på en gång. på kvällen blev det kebabmiddag och senare lite schlager hos nadja. väldigt trevligt om än kort. sen åkte vi hem och kollade på film och somnade i soffan.

idag har vi kollat klart på filmen vi somnade ifrån igår och sen var det bara att åka iväg till  ica för att handa lite bussmat och sen till busstationen. grymt tråkig resa, men det är ändå märkligt att hemresan alltid går fortare än ditresan. kanske för att jag längtade mer i fredags än jag gjorde idag... 

nu ska det nog bli sova av förhoppningsvis och efter lite sömn påbörja en 4-dagarsvecka med eventuellt besök där i mitten någon gång!

natti!

Kommentarer
Postat av: Tuffa

Känner att jag måste ringa och förhöra dig här nån dag! Krams så länge!

2008-03-23 @ 22:41:58
URL: http://www.metrobloggen.se/upptaget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0