private practice

idag har jag jobbat och råkade få med mig ett par nya jeans. jag tror att jag måste gå på avvänjning redan efter första veckan. det här bådar inte gott för min plånbok, men ack så snygga kläder jag hittar.

lunchade med teresa och det var mysigt. hann inte prata så mycket för hon fick springa iväg mitt i lunchen men det var trevligt ändå. efter lunch kom det fyra kartonger fulla med nikitakläder. snacka om att vara i paradiset liksom! woho!

efter jobbet fick jag besök av jennie. jättemysigt att umgås några timmar.

och den där serien, oh my god vad jag får gråta! det är sällan en spin-offserie blir så bra som denna!

image134


nu dags för lite sömn och lite tetris på mobilen. haha. it's addictive!

Kommentarer
Postat av: Teresa

OIIIIII finns det nått till mig i nikitalådorna?
Jaaa fasen jag glömde ju ringa. Private Practice är B R A ! Kommer kanske kanske förbi imorron. Kram

2008-03-07 @ 00:10:58
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0