så var det söndag igen

okej, mitt förra inlägg var kanske lite väl gnälligt, men det kändes bara så hopplöst just då. när jag för en gångs skull hade planer för helgen så blev det inget av något. det suraste var nog att jag inte orkade jobba och att jag inte orkade träffa cajsa min cajsa som äntligen kommit upp till luleå. men hon förstår ju så klart.

igår traskade mina prinsar och prinsessan hit och de såg ut som tre små snögubbar när de kom fram.
försökte att inte vara så nära dem för jag vill ju inte vara orsaken till att de kanske får min flunsa. vi myste lite sådär på avstånd i några timmar och sen kom syster hit och vi åt middag tillsammans. det var ungefär min behållning denna helgen. och det faktum att jag även idag ska få middagssällskap i form av syster och barnen. tacos blir det och det hoppas jag kommer smaka (mina smaklökar har gett upp).

ni får gärna hålla tummar och tår för att jag är pigg så jag orkar jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: pat

yes, det görs!

2008-03-02 @ 20:58:51
Postat av: Teresa

Var det kul att jobba? åååh du passar så jättebra där! Puss grynet. Vi syns!

2008-03-03 @ 19:41:07
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0