since you've been gone

vet inte riktigt var jag ska börja. orden liksom stockar sig och jag får inte ur mig någonting känns det som.
kan i af säga att jag haft en riktigt bra vecka. fick finbesök där på onsdagen och jag blev både pirrig i magen och röd om kinderna när hon uppenbarade sig framför ögonen på mig. och vad underbart det var att få vara nära igen... vi hade grymma dagar tillsammans. vi hann med en snabbvisit hos lisa och tomas när de hade kommit hem från florida/bahamas. men nu då? saknaden och allt det där. suck. men det är det så klart värt. jag skulle inte vilja ha den här tiden ogjord. allt löser sig i slutänden. och om jag får åka ner och jobba i nya butiken så vore det ju mer än bra liksom.

idag ska det firas här hos mamman och pappan. bror och fru har fyllt 40 båda två så nu kommer tjocka släkten och det är ju som alltid roligt att träffas. sen tror jag att jag ska åka hem och förhoppningsvis umgås med lisa och tomas. känns som det var en evighet sedan vi hängde. saknar dem så otroligt.

nä, nu måste jag gå och sminka mig och fixa lite här innan folket kommer.

i dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0