umeå nästa

eller ja, åtminstone om två dagar och just nu känns det som att tiden slääääpar sig fram. det pirrar sjukt mycket i min mage och jag somnar med ett leende och vaknar med detsamma. det här är helt galet, men jag klagar inte!

kanske är det här det mest korkade vi kan göra, men samtidigt måste jag följa mitt hjärta. det har jag alltid gjort och visst kommer det bli sjukt jobbigt, sen, men jag kommer att ångra mig för evigt om jag inte gör det här.

man får liksom ta smällen när den kommer och jag är beredd att göra det.


visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du!
dina kyssar....

haha!

Kommentarer
Postat av: Kristina

åååh, vad härligt! Ha det underbart i Umeå! *kram*

2008-03-12 @ 22:50:50
URL: http://kultingarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0