better weather

igår gick jag och la mig rätt tidigt och somnade nästan genast. vaknade vid sex-tiden och hade ett missat samtal. blev lite orolig när jag sedan vaknade vid halvåtta hade jag ännu ett missat samtal och skräcken spred sig i hela kroppen. ringde upp men inget svar. var helt övertygad om att det hänt något. varför skulle hon annars ringa tio i tre och sedan igen tio över åtta? lite senare ringer mobilen och som tur var så var det inget som hade hänt, hon hade visst bara druckit några öl och tyckte det var en jättebra idé att ringa mig. så kan det va!

pep iväg till jobbet med bussen för min allergi är lite jobbig nu. kände inte för att flåsa mig iväg till jobbet på cykeln.
när jag kom fram till grabbarna på jc som stod ute och rökte kom posten och jag blev tillfrågad om jag ville ha posten nu eller sen. så gav han mig massa post och ett paket till mig! blev så glad! tack! det gör liiite ont i fötterna just nu efter en hel dag i ny-skorna men det är det ju värt. de går ju ut sig!


             

helt galet varmt idag och imorgon blir det nog shorts om värmen håller i sig! 

nu middag och sen får jag se om jag tar mig ut eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0