head off

så var det ledigdag igen. är verkligen dålig på att uppdatera min blogg känner jag...

vad har hänt sen sist då?

jo jag har äntligen fått tag på en cykelpump så nu cyklar jag så ofta jag kan och orkar. 
i fredags blev det jobb som vanligt och lördagen likaså. på kvällen var det invigningsfest på killerqueen. tomas flyttar dit och ja, det känns som att det är där han alltid skulle ha varit! så fint det blev! grymt!

efter det gick vi på kafelino och av någon konstig anledning lät jag mig dras med till kletan och lite senare även heroes. hade väl en halvkul kväll ute men det blir väl vad man gör det till gissar jag.

i söndags var det en riktigt seg dag men fick ett snabbesök av självaste p!

igår jobb igen och uppackning av två pallar(!) med rip curl-grejor. helt galet mycket saker men det går ju fort när man är många! idag har jag mest bara varit hemma. skypat med sandra i norge och det var grymt roligt att se/höra henne.
sen kom sötmamman med en grön matta till balkongen och två stolar och ett bord! det blev riktigt fint där ute. måste bara ta hem en kniv från jobbet så jag kan skära till mattan så den passar. sen åkte vi och handlade.

kvällen innebar en hel del tårar men det är väl så, att det är sanningen som sårar mest. 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Vad jag har hört så var du inte så svår att få med till kletan madame;)

2008-05-07 @ 08:21:37
Postat av: Anonym

Hallå, nu när jag äntligen hänger med i din blog så uppdaterar du ju aldrig. Jag har läst samma bit nu flera gånger...Jag ska prova ringa dig nu på störten. p o K

2008-05-13 @ 14:21:05
Postat av: chukka

vem är det som ska ringa mig på en gång?!

2008-05-13 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0