i know youre married, but ive got feelings too

har haft två riktigt bra dagar!

igår jobbade jag ju som vanligt men vi stängde klockan fyra. alltid skönt (fast jag älskar att jobba så klart). efter jobbet ville jag inte åka hem till mina föräldrar direkt så jag och p tog en kaffe i solen. men det blåste så fruktansvärt i stan så jag åkte efter en timme eller så. käkade middag och sen åkte vi iväg till brasan. mina fina vänner var där också, jennie, danny och viggo. och jennies föräldrar. så mysigt. och vilket väder. helt galet!

idag har jag haft en riktigt slappardag hos jennie och danny. tog en promenad i solen och sen lite mat och sen åkte jag och mamma och handlade. råkade komma hem med ett nytt spel- tony hawk proving ground. inte lika roligt som de föregående och det var ju egentligen project 8 jag skulle ha men men. jag får köpa det senare.

och vilken lycka att martha äntligen släppt nytt album. åh! jag är redan förälskad.

det sura är att hon spelar i sthlm den 23 maj och jag kan inte vara där :( surt!

nu ska jag försöka låna en cykelpump av någon i grannskapet och sen ta mig en liten tur kanske!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0