it's ok love...

tröttheten är total. jag är så slut i kropp och själ att jag liksom inte längre vet om jag drömmer eller faktiskt är vaken.

dagen har ändå gått bra, med tanke på... det  var lite jobbigt där ett tag, men det kändes bättre att prata än att inte göra det. har konstigt nog känt mig gladare. kanske är det för att jag på något sätt hela tiden har 'väntat' på den. inte nu för att jag på något sätt ville att den skulle komma. men samtidigt någon slags, och det här låter ju hur konstigt som helst, själslig lättnad.jag kommer sakna våra nattliga prat. framför datorn och i telefon. men det är så här det får bli. hur jobbigt det än känns. för det går inte på något annat sätt. och jag kommer aldrig att sätta nålen i bubblan. den får finnas kvar där. någonstans i mitt inre. för där, var allting underbart...

ska försöka ta mig i säng i någorlunda god tid ikväll så jag inte är så trött imorgon. fast det får vi väl se, hur det blir med den saken...

ska bli riktigt trevligt med besök här om någon vecka. hade ett bra-prat igår och jag kan bara hoppas att den goda stämningen håller i sig så det inte blir något knas, för det orkar nog ingen av oss med. 

och det har visat sig att jag tydligen har fel skor på mina fötter, haha, så nu ska det visst styras upp här! ska bli riktigt nice med nya dojor! har ju bara köpt fem par sedan jag började på hardwear, men om det är av fel märke så spelar det ju ingen roll liksom... :P jag som trodde jackor var min fetisch, men tydligen inte.... regency är grymma i rött och svart och monument hart i svart och rosa eller svart och rött... får väl se vad tomten hittar på... ;)

får se om p kommer förbi och tar mig ut på en longboardtur. kan verkligen behöva det. men nu är den hemma i af. min fina bräda. 

lyssnar... tar in... känner... musik är så otroligt penetrerande och lämnar mig aldrig någonsin oberörd...


i stay
to watch you fade away
i dream of you tonight
tomorrow you'll be gone
it gives me time to stay
to watch you fade away
i dream of you tonight
tomorrow you'll be gone
i wish by god you'd stay







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0