mothers day

idag är det mors dag. segade lite här hemma innan jag drog iväg mot mina föräldrars hus. där väntade bror med familj och syster med familj + svärmor. vi åt god mat och ja, det är något speciellt när vi alla är samlade för det händer så sällan. önskar att det var sådär mysigt lite oftare faktiskt. mamma firades och hon blev nog lite rörd över att jag faktiskt hade fixat blombud. på tisdag åker de till NY och jag är lite avis och samtidigt nervös. tycker inte om när de åker så långt bort. fast mexico var värre. vet ju att de klarar sig men ändå. och det lutar åt att jag kommer få en liten apple-pryl när de kommer hem nästa vecka. åkte hem tidigt och har slappat hela dagen. kände att jag behövde det. kollat på film och bara tagit det väldigt väldigt lugnt.  imorgon ska jag försöka städa bort mina hybelkaniner som nu är stora som hundar! 

imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej, det var väl i Brazilien de var :)
Tänkte svänga förbi med snowboarden nån dag, ska du dit nåt?
Puss o kram
Ps våra hybel kaniner behöver ladugård, så stora är de!

2008-05-26 @ 17:34:24
Postat av: chukka

haha.. vilken koll jag har på mina egna föräldrar. tur jag har dig som rättar mig. klart de var i brasilien. dumma jag! ska nog inte dit under den här veckan men å andra sidan vet man aldrig. är rätt skönt att hänga där när de är borta :) du kan ju alltid komma förbi svartöstan annars :) haha.. mina är borta nu. vissa åtminstone :)

2008-05-26 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0