som jag hade dig förut

var lite seg när jag åkte till jobbet i morse. efter att ha varit på after work och sedan festat med tjejerna i oslo så sov jag knasigt och var visst väldigt rädd att försova mig med tanke på att jag vaknade mest hela tiden under natten och det med ett ryck. men dagen har gått bra. mycket folk i butiken och då går ju tiden mycket fortare.

efter jobbet gick jag till roasters där teresa, sara och pirre satt och väntade på mig. vi åkte i samlad trupp hem till svartöstan och väl hemma beslöt jag mig för att stanna hemma med vännerna istället för att se/höra mamman på kulturens hus. (dåligt samvete har jag ja, men jag tror jag ändå är safe med tanke på att hon imorgon kommer få en jättefin blombukett + att jag faktiskt tatuerat in hennes namn på min arm, haha) när solen gick i moln efter några timmar gick vi upp till mig och det var riktigt trevligt. några nya ansikten och några gamla. men jag blir alltid så otroligt trött när det vankas hemma-fest. tur jag hade min fat-boy och mitt rosa täcke så jag kunde vila mellan skratten. jag vet, jag är tråkig, men jag tror ingen märkte det haha.

nu sitter jag här och lyssnar på lasses två nya låtar. grymt, som alltid. och snart ska jag försöka sova lite. blir nog en lång dag imorgon med hela stora familjen. längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0