the pieces don't fit no more

usch vilka dagar jag har haft nu! blää.

fick åka in och jobba på min lediga dag i tisdags och det är väl ok, för jag hade ju inte direkt några andra planer, men jag b e h ö v e r få vara ledig emellanåt för att orka med. vi hade fått in sjukt mycket grejor och då var det bara att packa upp, prismärka och hänga upp. onsdagen innebar samma som tisdagen + middag, öl och hockey... några säljare var uppe och ville bjurra på något gott. jo tjena! vi åt äcklig paella på nordkalotten och det kändes liiite surt med tanke på att vi egentligen skulle ha ätit en 9-rätters provsmaksmeny på kyrkbyns kök. jaja, sånt händer.

igår var jag sjukt seg och ville bara hem och sova. höll mig vaken till strax efter nio och sov som en stock fram till sex och övertalade mig själv att stanna kvar i sängen och sova två timmar till. klokt, för det behövde jag! sen har jag haft den tråkigaste och segaste dagen på jobbet, ever! fast det blev lite bättre på eftermiddagen när jag fick besök av g. då kunde jag i af le. känner mig bara helt låg och vill bara sova! så ikväll ska jag äta min älskade finaste granne teresas goda cupcakes och bara vara med mig själv och mina egna tankar. får väl se vart det slutar... i gråt eller sömn..

avslutar med snodd grej från anna.

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret
på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor
.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
' ok, take care :) kram!'

Vilken raggningsreplik faller du för?
'gomorron! jag lever å är i boden :)'

Vad var det första du sa imorse?
'tja, han var lite småsöt men jag vet inte om det blir någon fortsättning'

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
'nej, vi är roliga!'

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
'jaha, du jobbar idag. du måste vara en fin syn! :)'

Så vad säger du under förspel?

'nä, men övning ger färdighet! :)'

Och efteråt?
'man kunde önska att jag hade en knut :)'

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
'visst är jag snygg :D'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0