until we bleed

känner mig riktigt duktig idag när jag har städat och diskat undan. nu går det ju faktiskt att gå på golvet för jag har till och med dammsugit! det enda som stör mig nu är alla papper som ligger överallt men jag orkar faktiskt inte ta det nu. jag får göra det senare.. och det här schabraket till dator som står på golvet här i sovrummet vill jag bara kasta ut genom fönstret, men det verkar ju lite dumt. så den får väl stå kvar här tills mor och far kommer hem från NY och kan släpa med den hem till dem. 

idag mår jag bra. faktiskt på riktigt bra. känner mig glad och faktiskt utvilad trots att jag somnade alldeles för sent igen.

ska nog ta och unna mig några lost-avsnitt och någon film senare.

och jag tänker på dig k, vill inte att du ska vara ledsen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0