with every heartbeat

idag har jag känt mig piggare ändå. väldigt trött i morse och när klockan ringde ville jag bara gråta. kändes som att jag inte sovit mer än några minuter. men det gick bra. tog en trippel espresso och sen var det bara att köra på! fick mig en myslunch med h och det var riktigt nice! lite konstig mat dock, men med lite orientdressing funkar det mesta. jag som inte ens tycker om orientdressing!

hade tänkt åka ut och longboarda lite idag, men eftersom jag tog omvägen förbi coop för att hämta ut min telia smart-gateway fastnade jag med det. krångel. som vanligt. får ingen bra hastighet på det trådlösa och supportkillen skulle kolla upp det där med sina kollegor. varför kan de inte ha några som faktiskt kan något om mac på supporten? alla har faktiskt inte pc! grr. jaja. får köra på kabel ett tag till för där är det åtminstone riktigt snabbt! 

annars då? ja... vad ska man säga? känns som att jag klarar det, för det måste jag ju, men samtidigt känns det så klart jobbigt. finns så mycket frågor som jag aldrig kommer att få svar på... men det måste gå. för det finns inget annat. det måste bara få ta sin tid. och just idag vill jag bara säga... 'hej'.... but don't worry, i won't...

och ä n t l i g e n har kleerups album kommit. det är grymt!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0