circus

hej bara, vad veckorna springer iväg. nyss var det måndag och nu är det redan onsdag. jag hinner liksom inte med!

har sjukt sega dagar på jobbet nuförtiden men det ska väl ändra på sig till jul. och julen innebär lite extrapass och det är ju aldrig fel. visst, jag kommer bli sjukt trött, men det är ju smällar man får ta. jag måste sluta gå och lägga mig klockan tio och sova till åtta. det är helt galet vad mycket sömn jag kräver. hur ställer man om sånt egentligen!?

lyssnar på marthas förra skiva. fortfarande så otroligt bra.

sen så slutar jag aldrig förvånas över människors val. men det är ju som tur är inte mina egna.

en länk från mió har gett mig massa fler besökare, så tack för det :)

britneys nya är för övrigt skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0