leaving on a mayday

idag sysselsätter jag mig med något så tråkigt som att tömma den gamla datorn. eftersom den är trött och seg tar det ca tre timmar att föra över (iofs rätt många) filer till denna datorn. om några timmar kommer k hit och vi ska äta middag tillsammans och titta på fotbollsgalan.
i fredags gick jag, jenny och teresa på bio. vi såg 'låt den rätte komma in' sjukt bra film.



efter det gick vi vidare till bishops och var inte hemma förrän vid halvtre. var rätt trött i lördags men det gick bra att jobba ändå. lördagskvällen innehöll en massa mys med lillprinsen och prinsessan och mor och far. vi åt gott och tittade på stjärnor på is.

jag känner mig trött. seg och konstig mest hela tiden. vet inte varför. kanske håller jag på att bli sjuk igen. hoppas inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0