to late to apologize

så var det söndag igen.

har haft en rätt så okej helg ändå.

i fredags var det make out och jag var lite i valet och kvalet om jag skulle gå. men så blev det bestämt att jag och emma skulle gå och då blev allting mycket bättre. det är bara märkligt hur den här världen fungerar. hur människor beter sig som snorungar och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet. jag tror jag väljer att skratta. för vänner som beter sig sådär är inga vänner. igår, lördag, var vi hos magnus och firade honom. det var trevligt men mitt humör var inte direkt på topp så jag fick skjuts hem av stina och jacob vid elvatiden. skönt att komma hem i någorlunda bra tid. idag har vi firat papi och det var riktigt mysigt att vara samlade igen. synd bara att inte bror och hans familj var med oss.

funderar på vad man ska hitta på resten av kvällen. tror det blir någon mysig film kanske och lite popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0