underbara vänner!

jag har haft en grymt bra helg!

fredagen spenderade jag i mitt eget sällskap och det var otroligt skönt. tror jag behövde det. igår, lördag jobbade jag först (som vanligt) och sen åkte jag direkt till jennie, danny och viggo. blev bjuden på gott vin, mat - kycklingfajitas och massa massa skratt. även idag blev jag bjuden på middag hos fina vänner. denna gången pilutta, per, meja och albin. jag och pilutta åkte iväg och gjorde lite ärenden på förmiddagen och sen blev det tacos och daimparfait till efterrätt! vi slötittade lite tv och vid åttatiden kom papi och plockade upp mig. väl hemma tänkte jag att det var på tiden att jag började sortera lite i mina filer. usch vad jag ångrar mig nu! det är så otroligt tråkigt! men det måste göras och det är ju alltid skönt när det är gjort.

jag är så lyckligt lottad! jag har så fina vänner i mitt liv! jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Pilutta

Och vi älskar dig!

2008-11-23 @ 22:12:03
URL: http://mejas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0