awesome!

jag har haft en grymt bra helg.

i fredags efter jobbet åkte jag direkt ut till pillan och där bjöds det på god mat och idol. fick skjuts  hem vid tio för då höll ögonen på att ramla ihop. tack, linda, för skjutsen. orkade inte ens se vem som åkte ut och fick det levererat via sms istället. 

lördagen innebar jobb som vanligt och när arbetsdagen led mot sitt slut kom emily och teresa in. emily hade köpt ost och vin och var inte direkt jättesugen på att följa med på tyskfesten med jessica och olov så vi bestämde att jag skulle komma och hänga med henne istället. sagt och gjort. jag åkte hem, duschade och satte mig på bussen och åkte in till stan. vi hade så mysigt. pratade en massa och åt god mat. och jag tyckte till och med om vinet. nu har jag ju så klart glömt bort vad det hette, men det kan ju kvitta. efter någon timme kom även roffe hem. vi blev mer och mer sugna på att hänga på på tyskfesten och så blev det. vi klädde ut oss till synthare och shit, vad snygga vi blev! vi knatade dit och möttes upp av en fantastiskt vacker pirre! festen höll på att dö ut lite när vi anlände men det kändes som att det räckte efter en timme så vi gick vidare till invit och efter det släpade jag med mig jessica och olov till cleo. promenerade hem till emily där vi väntade på roffe som köpte max. det var mycket gott kan jag säga.

idag har vi segat i soffan, ätit hotellfrukost (den bästa idéen på hela helgen) och tittat på film. jag somnade men jag tror jag behövde det.

åkte iväg till mamman och pappan för lite middag och lite mys med lillprinsen och prinsessan. lillprinsen följde med hem och spelade spore och åt lite godis. sen kom tessa upp och vi tittade på nya avsnittet av grey's. gah vad det är bra!!!

nu sitter jag här och funderar på om man ska ta och sova lite eller kolla lite film kanske. har ju ett avsnitt kvar av fringe också. får nog ta det imorgon.

och imorgon klockan 11:30 ska jag göra min synundersökning. woho! fia sa att det inte alls dröjer flera veckor. kanske en. så snart har jag mina nya glasögon. både jag och mina trasiga ögon längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0