better than this

idag är jag ynklig. känner mig skithängig och håglös. vill bara dra täcket över huvudet och vakna när jag känner mig piggare igen. men när man inte är riktigt sjuk känns det ju meningslöst att vara hemma från jobbet och bli utan en massa pengar.
ja, hade jag haft lite mer feber och varit lite sjukare hade jag så klart stannat hemma. det värsta jag vet är folk som går till jobbet fast dom är sjuka och smittar ner andra bara för att dom är för snåla för att vara hemma. jag anser att om man inte gör ett bra jobb kan man lika gärna stanna hemma. men det är ju min högst personliga åsikt så klart. får väl se hur jag mår imorgon.

har ändå haft en rätt okej dag på jobbet. vi har haft en massa att göra och då går ju dagarna mycket fortare. igår kom 22 kartoger med rip curl-grejor. idag fick vi upp allt och det blev verkligen skitbra. råkade beställa ett par jeans och en asher idag. men det var jag värd. 

på lördag ska jag få finbesök. pirre och jenny kommer hit och äter middag. det blir riktigt nice.

nu tror jag det blir lite fringe och kanske little britain usa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0