autumn sunday!

vilken dag!

har myst med prinsarna och prinsessan och ätit go-middag hos mamman och pappan. sen hem och ut på promenad och fotade lite. grymt fint väder idag. såna här dagar älskar jag verkligen hösten mer än vanligt. så vackra färger och det gör mig lycklig!

sen finns det andra saker som gör mig mindre lycklig. människor som inte har ryggrad. människor som inte kan vara raka och ärliga på en gång utan måste gå en massa omvägar för att komma fram till det dom egentligen ville säga. skiter väl fullständigt i vem som blir förtjust i vem men det är sättet det sker på som stör mig. bah! blir så fruktansvärt trött. och att sen bara gå, mitt i allt. det är sånt som gör mig ännu mer irriterad! så, nu har jag fått ur mig allt jag känner. och du får bli hur sur du vill över mitt inlägg.. jag har slutat tassa på tå och låta folk bete sig hur som helst mot mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0