...

måndag igen och jag är som (oftast) vanligt ledig. funderar på om man ska ta sig en promenad. såg ut att vara rätt fint väder idag. som igår då vi longboardade. kanske får med mig teresa och dexter på en promenad. känner mig glad idag. det är 1:a september och det är nog min favoritmånad av alla. alla färger och när det börjar bita lite i kinderna när man är ute och man får ta på sig varmare kläder och slippa shorts och linnen och sånt där. i love it!

kanske tar jag med mig kameran också....




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag som tycker det är så härligt att ha sommarkläder på sig .. :)

2008-09-01 @ 10:26:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: chukka

jo, det är väl så för dom flesta, men jag hatar värme och jag älskar hösten och vintern :)

2008-09-01 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0