everybody hurts

nu var det ett tag sedan jag skrev något, igen.

i fredags gick vi (jag, pirre, inko och kattis) på after work. acke och hans kompis var också där och hängde med oss.
efter det gick vi vidare till bishops där teresa och hennes två arbetskompisar (från bishops) satt och drack lite öl. jag hade, på riktigt, tänkt åka hem med sista bussen som går vid tio, men gissa om jag gjorde det? nej! så klart inte. vilken looser man är alltså. nåväl, kul var det och när klockan blev tolv typ, gick vi på invit och sen vidare till CLÉO! men det var rätt mycket folk så det gjorde ju saken lite bättre. sen tog jag och teresa en taxi hem så jag var väl hemma vid kvart över två kanske. det var mycket mycket segt att kliva upp och jobba i lördags, men det gick rätt bra ändå. det var rätt mycket kunder och då går ju tiden fortare. fick sms vid tvåtiden och det kunde inte ha kommit lägligare. fia och per bjöd på middag. halleluja! och inte vilken middag som helst, FONDUE! i love it! efter middagen låg vi och slappade i soffan och sen spelade vi retro. det där spelet jag fick när jag fyllde år. det är riktigt kul. men ja, som vanligt agerade jag statist och fick typ inga pluttar! jaja, jag bjuder på det. åkte sedan hem till mamman och pappan för en god natts sömn i tempursängen! eftersom jag redan var bortbjuden i lördags fick jag tacka nej till erbjudandet om svartöstahäng med a. men det gick ju lika bra att ta det på söndagen. vi tog en promenad i höstsolen/blåsten och sen gick vi hem till a och hon bakade scones och vi tittade på film. mycket trevligt. igår måndag var jag ju ledig. spenderade dagen med att titta på californication (de sista avsnitten jag hade kvar) och sen åkte jag in till stan för fika med stina. råkade få med mig två filmer, en parfym och lite annat krafs. i looove presentkort!

här är min nya kärlek....

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.648571

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0