hemskheter och braheter som får min värld att ruckas en aning

idag när jag som vanligt satt och snurrade framför datorn på facebook  så ploppade sara upp. hon frågade om jag hade läst vad som hänt med carro. carro, vilken carro? jo en gammal bekant från när vi hängde som mest med alla dessa underbara pitebor. hon har försvunnit. det är så hemskt. jag har nog inte sett henne sedan vi var runt 15 men jag minns henne, väldigt väl. det är så märkligt det här. http://www.expressen.se/Nyheter/1.1299735/polisen-efterlyser-tips-om-carolin-stenvall

men sen har jag haft en riktigt trevlig kväll. fick besök av en ny bekantskap och det var riktigt trevligt. alltid nervöst sådär när man träffar någon man inte träffat ensam förut. men vi hade riktigt trevligt och jag tror att min smulpaj blev godkänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0