klick!

klickade just på knappen 'slutför köp' på cdon.com. jag har beställt 'mia och klara' säsong ett. oj, så jag längtar nu. vill att den ska ramla ner i min brevlåda ikväll. hade mer än gärna suttit och tokfrossat i dessa fantastiska karaktärer. men men.. den som väntar på något gott... råkade även klicka med en dubbel-dvd med 'juno' och 'little miss sunshine'... kan bli en bra höst det här. 

och vänta får jag göra på mina nya kläder... dels från matix och från zoo york. 

och medan jag väntar finns det ju alltid 'idol' och 'vem kan slå filip och fredrik. mina kvällar är räddade! men hur blev det nu med det där promenerandet!? äh, det får man ta sen.....

nu middag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0