run to the hills

jag är sjukt dålig på att uppdatera min blogg.
vissa dagar skriver jag flera gånger och sen blir det inte mycket mer än så...

har jobbat tisdag och onsdag och på jobbet är det sjukt mycket att göra. då det kommer in nya kläder vill säga. i måndags kom nikita och jag är nästan GLAD över att jag slapp ta hand om det, för det var inte lite grejor. igår kom lite lost och és och säkert något mer jag har glömt nu. idag kom helt galet mycket fox! så det är ganska mycket att göra men det är bara roligt. alla kidsen är ju i skolan på förmiddagarna, (de som inte skolkar vill säga) så man ska inte klaga när det kommer grejor. (fast det gör jag lite ändå)

nu blir det sova och sen förhoppningsvis vakna pigg och inte med halsont som i morse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0