smulpaj med jordgubbar och blåbär?

här har det bakats. och mer bak ska det bli. ikväll blir det smulpaj med jordgubbar och blåbär. gjorde en i måndags och den blev godkänd av teresa, så jag kör på ett säkert kort. i veckan har jag även bakat kolakakor och kolakakor med kakao. dom fick också godkänt. snart kommer stephan hit och vi ska spela guitar hero och baka. det blir nice. skön fredagssysselsättning.

annars har det väl inte hänt så mycket. jobbar mest och kommer hem helt färdig och lagar middag och slänger mig i soffan.
tycker att livet känns rätt tråkigt men på något konstigt sätt är jag ändå tillfreds med det.

har fått tillbaka läslusten efter ett och ett halvt års olust och jag har börjat läsa jenna jamesons självbiografi. snacka om sjuk människa. men det är ändå rätt intressant. imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta med mig traci lords självbiografi till andrea. 

ska spela lite poker nu och sen blir det röja och fixa baket!

adios.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jennasbok lyssnade jag på, ljudboken är omedvetet sjukt rolig på sina ställen, men jag håller med, hon är en tragisk människa. Traci Lords har jag precis läst ut och hon verkar ju aningens vettigare än Jenna... Men båda böckerna var ju klart intressanta.

2008-09-13 @ 13:53:57
URL: http://kultingarna.blogspot.com
Postat av: chukka

jag började lyssna på boken men rösten till uppläsaren gjorde mig galen. jag fick ingen som helst känsla av hennes taskiga röst. så nu gör jag ett försök till att läsa den istället och jag har nästan läst halva nu. väldigt intressant. traci lords är ju ett slag för sig också. jennas bok är roligare... om det nu kan vara roligt i den branschen!

2008-09-13 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0