today is such a good day

måndag och jag är ledig igen. äntligen. kändes verkligen att jag jobbade nästan sex fulla dagar förra veckan. var ju på trettioårskalas hos pilutta i lördags och när jag kom hem till mina föräldar vid tiotiden slocknade jag nästan direkt. 
idag är en bra dag. visst, jag är fortfarande irriterad, och visst är det en sjuk värld man lever i, men jag orkar liksom inte lägga mer energi på det. 

ska leta fram min fina sockerkaksform, som jag fick av jacke en gång för länge sedan, och baka en sockerkaka. eller så tar jag mig en promenad och fotar lite till. klockan är ändå bara snart ett så jag har många timmar kvar av dagen trots att jag sov lite för länge.

morgonen spenderade jag i sängen med mia och klara!





Kommentarer
Postat av: Teresa

Hahaaa hur långt gick du idag?;P

2008-09-22 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0