en tråkig lista...

SENASTE
Biltur: fick skjuts hem från bion igår.
Kyss: mm.
Låne-bok: oj, var nog på gymnasiet. någon bok jag var tvungen att läsa kanske?
Film sedd: män som hatar kvinnor.
Dryck förtärd: svartvinbärsproviva.
Mat äten: blodpudding med bacon och lingonsylt..
Telefonsamtal: jennie.
Skiva spelad: oj, en hel skiva. kanske fever ray.
Irritation: bristen på jobb.
JAG
Vill: ha ett jobb.
Har: underbara människor i mitt liv och en fantastisk familj.
Önskar: att alla jag tycker om ska få må bra.
Hatar: trångsynthet och rigida människor
Är rädd för: spindlar, andra kryp och att aldrig hitta ett jobb.
Hör: the fray- the fray.
Undrar: inte så mycket faktiskt.
Ångrar: nästan inget. bara när jag sårat någon annan.
Älskar: mitt liv, min familj och mina vänner
Sjunger: hellre än bra
Gråter: när jag ser något på tv som berör eller när jag blir sårad eller sårar någon annan.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: nej, bara bloggen.
Jag gillar att laga mat: jo, nu gör jag faktiskt det.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: ja.

FAVORIT
Nummer: 5 eller 11.
Färg: röd, brun, grön och svart kanske. och grafitgrå.
Dag: lördag, det innebär att jag får jobba.
Månad: maj och september
Drycker: cola zero, new castle och bananöl. vatten funkar också ibland.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos och hångel.
Te eller kaffe: helst kaffe.
Mörkt eller ljust öl: ljust.
Rött eller vitt vin: vitt om jag måste men har även börjat smutta lite på rött.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej.
Hjälpt någon? hmm.. nä.
Köpt något? ja, tyvärr blev det ett par skor jag visst hade beställt i höstas. suck.
Gått på bio? japp.
Sagt 'jag älskar dig'? nä.
Saknat ett ex? njaa.
Skrivit i en dagbok? nej, bara bloggat.
Haft ett seriöst samtal? nja.
Saknat någon? ja, det finns många jag saknar.
Kramat någon? oh ja, en massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0