how to save a life

så var den här veckan snart slut. shit alltså vad dagarna går fort!

igår var jag iaf på bio och såg 'män som hatar kvinnor'. den var riktigt bra även om jag kände att jag förväntade mig lite mer av skådespelarinsatserna. men oh well. jag hade trevligt sällskap och en hand i min nästan hela tiden så jag ska inte klaga.

 


noomi rapace är ju åtminstone grymt fin att titta på :)

sen råkade jag springa förbi butiken idag och till min stora förvåning hade jag ett par skor där som väntade på mig. 
guld är ju egentligen inte min favorit, men jag måste ändå ha gillat dom i november när beställningen lades.
det är jag och bröderna herrey's nu!


Kommentarer
Postat av: Kristina

åh, jag blev också lite kär i noomi när jag såg filmen. ska vi dela? ;)

2009-04-16 @ 20:23:08
URL: http://kultingarna.blogspot.com
Postat av: chukka

haha ja, det kan vi göra ;)

2009-04-16 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0