sunny wednesday

okej.. ja då var jag här igen. som sagt, blir inte så ofta nu för tiden men jag spenderar ju min tid på facebook och ja, känns som att man bara upprepar allt igen och igen.

igår fick jag provsvaren från doktorn som såklart inte visade något. skönt men på samma gång vill man ju veta varför hjärtat slår oregelbundet och alldeles på tok för hårt. kanske bara min situation som sådan som kroppen reagerar på, vem vet?

idag blir det snödrivehäng med fina emma och ja, det ska bli grymt mysigt!

ska bara koka lite varm choklad nu och invänta emma så bär det av ut mot sjöbacken!

och det känns fint att det åtminstone är två stycken som läser :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

jag läser också, men jag är sämst i världen på att kommentera... jag var på isen idag och åkte långfärdsskridskor för första gången, det var skitkul och så himla fint väder dessutom! hoppas ni hade könt häng i snödrivan.

2009-04-01 @ 18:28:25
URL: http://kultingarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0