you give me something

jahaja.. vart ska man börja nu igen?

påsken har varit helt underbart fantastisk iallafall.
i torsdags fick jag finbesök av stina med familj. riktigt mysigt var det. efter det packade jag stora ikeapåsen full med kläder och grejor för att spendera några dagar hos mamman och pappan. fick finmiddag (kalvstek) hos fia på eftermiddagen och  lite senare på kvällen kom bror med familj. på fredagsförmiddagen plockades jag upp av fia och vi åkte ut till coop där det inhandlades massa massa godis och annat gott! åkte hem till dom ett par timmar där vi kollade på film och myste i soffan.
på  kvällen kom christoffer, carro, elias och ola förbi och vi spelade 'när och fjärran' i några timmar. riktigt trevligt.
på lördagen jobbade jag och det inhandlades lite nya kläder som jag tyckte att jag behövde :)




på kvällen bar det av mot den årliga påskfesten och det var som alltid trevligt. mycket barn och mycket skratt!
efter det åkte vi till elin där vi lekte 'maffia' och kom hem rätt sent.
söndagen ja, den spenderades hos fia (igen). igår, måndag åkte jag in till stan för att träffa finaste moa och det var som vanligt helt underbart. hon är en av dom bästaste. promenerade (via storvägen) till fia efter det och solade lite och läste tanttidningar! ja, det har varit en underbar helg med finaste pilutta och hennes underbara familj men också med min älskade familj. det är så underbart när vi väl ses allihopa. det händer ju inte så ofta.

och under hela den här tiden har det pipit och ringt i min telefon med jämna mellanrum.. och jag bara ler.....

imorgon ska jag äntligen få se 'män som hatar kvinnor'....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0