för det är ingen vanlig dag, för det är josses födelsedag!

såja, kanske har min blogghäfta försvunnit nu, eller åtminstone tagit en liten paus?
nu är det redan augusti och idag är det josses födelsedag. grattis vännen. min första vän som jag känt så länge jag kan minnas. idag är hon och tittar på sin barndomsidol (och kanske fortfarande?) och det är hon så väl värd. i magen har hon en liten bebis. en liten gosse som snart välkomnas till världen. det kommer bli speciellt. känner mig som en plastmoster :)

annars då, ja jag har ju flyttat nu och det var med blandade känslor. fast nu, en vecka och en dag senare så trivs jag här. faktiskt. känner mig friare och det är inte ett lika stort projekt att ta sig någonstans. känns underbart. fast jag saknar ju svartöstan så klart men jag vet ju att jag alltid kan flytta tillbaka dit om jag vill senare i livet. 

idag tog jag sommarens premiärdopp. lite sent kan tänkas, men bättre sent än aldrig. hade finaste och hennes vän med mig där i plurret . det var riktigt nice. innan det spenderades dagen hos pilutta med massa sol och kortspel. älskar såna här dagar. 

igår var vi på mirandas dop. mycket trevligt och godaste smörgåstårtan jag ätit på länge! kul att träffa folk man inte sett på
 länge.

 

några bilder på familjen karlsson/green.

nu blir det ljudbok och sova.



Kommentarer
Postat av: Sussi

åh så skoj med nytt :) Jag gillar inte din blogghäfta ;)

2009-08-10 @ 20:02:25
Postat av: Josse

Jag är hedrad! Äntligen slut på blogghäftan, och dessutom ett grattis till mig!



Klart du är plastmoster, minst! :-)

2009-08-18 @ 19:26:27
Postat av: Josse

Känner mig hedrad! Äntligen slut på blogghäftan, och dessutom med ett grattis till mig!



Klart du är plastmoster. Minst. :-)

kram kram

2009-08-18 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0