så var det redan onsdag på min enda lediga vecka...

usch fy och blä vad veckorna går fort! det är redan onsdag och snart är min lediga vecka slut!
i måndags var mamman här och hjälpte mig att fixa lite. det börjar bli riktigt fint här i min nya lägenhet och igår blev det ännu finare. jag och kärleken spenderade nästan hela dagen på ikea och där handlade jag lite småpryttlar som jag tyckte mig behöva. ett nytt duschdraperi, lampor, lite ljus och annat krafs. 896:- gick det på och jag förstår ju aldrig vart alla pengar tar vägen när allting är är så billigt. men jag är nöjd. 

saker och ting känns bra nu. kärleken flyttar till gammelstad och det känns hur underbart som helst. att bara kunna ta en buss när man vill ses och slippa åka över kommungränsen. jag är helt övertygad om att det kommer bli bra.

förra veckan skaffade jag mig en iphone. jag är sjukt nöjd även om jag tänker ändå lite att jag borde ha väntat på den nya versionen 3Gs men äh, jag klarar mig med den här. det är lite surt bara att kameran är crap. men jag får bli lite duktigare på att släpa med mig min nikon istället. har ännu inte lyckats hitta något bra sätt att blogga genom den, men det kommer väl.

nu ska jag försöka hitta på någon slags sysselsättning innan kärleken kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0