post levi

så var man hemma igen efter en jättetrevlig helg i finska lappmarkerna!

vi har hunnit med en massa men det blev ingen slalom för mig. kände inte att det var värt det när man ändå inte kan åka. får ta det nästa gång jag är i en sån miljö. men vi har haft det grymt skönt. promenerat lite och fotat och tittat på grymma hus. 
lite öl har det ju också blivit. träffade mycket trevliga människor. shoppade inte så mycket mer än ett par jättedyra sockar och en nixon-klocka. klockan har jag velat ha i över ett år. hade lite tur då att den var på 40% på artica i levi :)



idag skulle jag ha varit hos tandläkaren klockan nio men jag pallade inte. om en stund ska jag springa över till d och baka lite bullar tror jag. 

jag har ju en ny favorit från den fantastiska serien 'life on mars'....

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0